söndag 2 november 2014

Bloggen


Nu blev det äntligen av - en blogg för Eftermiddagsklubben! Jag tänkte att det kunde vara trevligt att dela med sig om vad som händer och sker på klubben eftersom jag själv försöker läsa allt jag kan om eftermiddagsklubbar, pyssel, lekar och annat trevligt som man kan göra tillsammans med barnen. Förhoppningsvis kan andra finna inspiration eller några tips från den här bloggen.

Här nedanför kommer några bilder på vad som har hänt under Halloween veckan

Eftisrummet blev dekorerat med bland annat en mumiedörr, spöken, spindelnät och fladdermöss

Dörren fick ett par sömniga ögon och ett par utstående tänder.

Fladdermus gjord av en toalettrulle.

Jag ritade ett träd som barnen sen fick dekorera.

Nästa gång kommer jag att skriva om det stora Halloween mysteriet som vi hade på eftiset. Det var ett väldigt stort projekt och min mamma uppmuntrade mig till att skriva om det eftersom hon tyckte att det var verkligen en kul idé som jag borde dela med mig åt andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar